1 Reply Latest reply on Dec 22, 2017 2:58 AM by Matt Laurenceau

Ala recherche du orderid sur l'agent Control-M

Mont-clair Daniel
      Share This:

Avec un ctmcreate, je connais mon orderid,  mon job est en wait ressource sur le serveur, mais

je souhaite comparer l'orderid  sur la trame que controlm va soumettre lors de la soumission effectif sur l'agent controlm.

Quelqu'un peut me dire  comment atrapper cette valeur ? Où trouver cette valeur ? Dans les tables PSPRCSRQST  et PSPRCSQUE je ne la trouve pas.

Sachant  que le job produit un sysout sur l'agent  avec comme nom orderid, certainement cette valeur se trove quelque part  sur les infos  que le serveur transmet à l'agent.

A savoir, je cherche à attraper cette info alors que je suis  sur l'agent.

Merci pour l'aide

• 1. Re: Ala recherche du orderid sur l'agent Control-M
          Matt Laurenceau

Notifying French-speaking Control-M community members?

BTW, Google translate gives the following in en_us (I just tweaked a little)

• With a ctmcreate, I know my orderid, my job is in wait resource on the server, but I want to compare the orderid on the frame that controlm will submit during the actual submission on the controlm agent.
          • Can someone tell me how to fetch this value? Where to find this value?
          • In the tables PSPRCSRQST and PSPRCSQUE I can not find it.
          • Knowing that the job produces a sysout on the agent with the name orderid, this value is certainly somewhere on the info that the server sends to the agent.
          • I'm trying to catch this info while I'm on the agent.